May 25, 2015

Domaći manchmellow



Već sam par puta rekla kako slatkiše ne volim. Jednostavno, više sam tip za slano, mada ni tu ne preterujem. Medjutim... Ah, to medjutim! Slučajno sam naišla na ovaj recept. I ceo moj svet se promenio! Kolač zbog koga sam rekla zbogom dijeti (samo na jedan dan)! Arrivederci! Ćao! Okej, delom krivicu pripisujem PMS-u. A i ovako bio je to samo jedan griz. Jedna kockica zapravo. Okej, malo više...dve, tri... Ma ipak nećemo o tome.

Samo ću vam reći da je ovaj kolač fantastičan! Ma mančmelou, nema šta više dodavati!



Za koru:
4 žumanca
10 kašika šećera
2 dl hladnog mleka
1 dl ulja
6 kašika brašna
3 kašike kakaoa
1/2 kesice praška za pecivo

Za penu:
4 belanca
8 kašika šećera
4 kašike vode
8 kašika šećera

Za glazuru:
100 gr čokolade za kuvanje
4 kašike vode

Priprema:
Kora
Umutiti žumanca sa šećerom. Dodati mleko, ulje, kakao, prašak za pecivo i brašno. Mutiti dok masa ne postane glatka i izliti u podmazan pleh. Peći na 200 stepeni 20 minuta.

Pena
Umutiti čvrst sneg od belanaca. Dodati šećer (prvih 8 kašika) i dobro umutiti. Drugu količinu šećera (drugih 8 kašika) ušpinovati sa vodom i polako dodati masi sa belancima. Mutiti još neko vreme. Kada kora bude ispečena, temperaturu smanjiti na 130 stepeni, a preko kore preliti penu i staviti da se peče još 10 minuta.

Glazura
Čokoladu otopiti. Preliti preko kolača i ostaviti da se stegne. Kada se potpuno ohladi kolač, iseći ga i staviti u frižider kako bi se čokoladni preliv skroz stvrdnuo.

Vreme pripreme: do sat vremena
Težina pripreme: 2,5/5

Javite utiske ukoliko ga spremite, mada ne sumnjam da će vam se svideti! 

12 comments:

  1. Njamiiii :D Da mi je sad barem jedan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drage volje bih ti poslala jedan da si blizu :)
      Jednostavan je jako za pravljenje.

      Delete
  2. Jaoo pa zašto mi to radiš. :D Predobro izgleda, a verujem i da je preukusan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra stvar je što je toliko sladak da je nemoguće pojesti puno :)

      Delete
  3. Okej na dijeti sam i okej nisam smela da otvorim i da vidim ovo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, i ja, još spremila ovo i jedem i umalo ne plačem jer znam da ne smem ali nema veze jedem i dalje :D

      Delete
  4. DAJ TEPSIJU ETO ME PREKO GRANICE SAD. AHHAHAHAHAHAHHAHAH!!!! :DDDDDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Može, ali i na kafu da svratiš da je popijemo kao ljudi :)

      Delete
  5. Idem po netu i tražim inspiraciju za shopping, a naletim na recept za kolače :D nisam ljubitelj slatkiša, niti volim da ih spremam jer mi uglavnom sve deluje prekomplikovano. Ali ovaj se čini interesantnim, mogla bih probati. Svakako ide u bukmarks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno probaj i javi utiske :) Mnogo se lako i brzo sprema, najviše vremena oduzima pečenje koje ukupno izadje oko pola sata.

      Delete
  6. Aaa ovo izgleda divno, njam njam! Upravo sam prepisala recept i čim nađem vremena, ima da probam, pa ću ti slikati :D Jooj tako deluje ukusno, mogu još da zamislim kad se rashladi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, ubedljivo je najbolji sutradan, kora smekša i bude baš puna softa :) Jedva čekam da probaš :)

      Delete